Wat een race!
Een mooie aftrap van de BeestenBende in Diemen, waar kinderen samen werken aan een schone buurt en leuke activiteiten beleven.
Tijdens Diemo’s verjaardag gingen kinderen in Diemen de uitdaging van de BeestenBende aan in een spectaculaire afvalrace. Met enthousiasme en een flinke dosis energie lieten zij zien dat afval opruimen niet alleen belangrijk is, maar ook ontzettend leuk kan zijn!
Dank aan iedereen die heeft meegedaan en aan @gemeentediemen voor de inzet voor een schone en fijne leefomgeving.




