Wat was het een beestachtig leuke middag, in Velsen

23 juni 2026

Samen met de kinderen van de BeestenBende van gemeente Velsen hebben we genoten van een gezellige middag op Boerderij Santpoorts. We maakten kennis met de schapen, koeien en kippen, ontdekten van alles over het leven op de boerderij en hadden vooral heel veel plezier met elkaar!

Deze middag was een bedankje voor alle BeestenBenders die zich de afgelopen maanden hebben ingezet voor een schoner Velsen. Dankzij jullie hulp wordt onze omgeving elke keer een stukje mooier. Daar zijn we ontzettend trots op!

Bedankt aan alle kinderen en begeleiders die erbij waren. Jullie enthousiasme maakt elke actie en deze middag tot een groot succes!

Kijk mee naar de foto’s en geniet nog even na van deze gezellige dag tussen de dieren.

Tot de volgende actie van de BeestenBende Velsen!